ČESTA PITANJA – Go To Glow

Dostava

Vrijeme isporuke ovisi o vašoj lokaciji i dostupnosti proizvoda. Dostava se obično vrši u roku od 2 – 3 radna dana ako imamo proizvod na zalihi.

Međutim, može proći najviše 5 radnih dana nakon slanja narudžbe ako šaljemo u drugu zemlju u EU. Ukoliko predvidimo drugačije vremenske okvire, obavijestit ćemo Vas prije slanja paketa. Vrijeme isporuke može biti i duže za narudžbe koje zahtijevaju posebnu pripremu. Naš tim će vam dati informacije o očekivanom datumu isporuke kada naručite.

Uglavnom šaljemo GLS-om za domaći promet, ali na poseban zahtjev kupca možemo koristiti drugu dostavu. Napišite nam svoje želje klikom ovdje

Da, nudimo besplatnu dostavu za narudžbe iznad određenog iznosa. Uvjeti se mogu razlikovati ovisno o lokaciji i vrsti proizvoda. Ako je dostupna besplatna dostava, vidjet ćete je na blagajni. Budući da ste se potrudili pročitati ovaj odlomak do kraja, dajemo vam besplatnu dostavu s kodom QA55.

Nakon što je vaša narudžba otpremljena, primit ćete potvrdnu e-poruku s brojem za praćenje. S ovim brojem se možete prijaviti na web stranicu dostavne službe i provjeriti gdje se nalazi vaša narudžba. Ako imate problema s praćenjem svoje narudžbe, možete kontaktirati našu službu za korisnike.

Nažalost, ne možete odabrati točan datum isporuke. Međutim, dostavna služba će vam obično dati procijenjeno vrijeme isporuke i može vam dati mogućnost da odaberete drugi datum isporuke ako obećano vrijeme isporuke ne zadovoljava vaše potrebe.

Dostavna služba će u vašoj odsutnosti ostaviti obavijest o dostavi s detaljima ponovne dostave ili mogućnosti preuzimanja na njihovoj lokaciji. U nekim slučajevima mogu zahtijevati vašu prisutnost kako biste potpisali potvrdu o primitku pošiljke. Ako imate problema s primanjem pošiljke, možete kontaktirati našu službu za korisnike.

Plaćanja

Prihvaćamo većinu kreditnih i debitnih kartica (Visa, Mastercard, American Express, itd.), PayPal, bankovne transfere i plaćanje pouzećem. Svi prihvaćeni načini plaćanja mogu se pronaći na našoj web stranici u trenutku kupnje.

Da, možete platiti karticom i to je sigurno. Internetska trgovina koristi najnovije tehnologije šifriranja podataka kako bi osigurala sigurnost podataka o Vašoj kartici. Koristimo SSL certifikat s 256-bitnom enkripcijom koja će osigurati da su vaši podaci potpuno sigurni.

Da, prihvaćamo i plaćanje pouzećem. U tom slučaju izvršite plaćanje prilikom prihvaćanja narudžbe. Imajte na umu da plaćanje pouzećem može podlijegati istim pravima i obvezama kao i drugi načini plaćanja.

Nakon obrade narudžbe na vašu e-mail adresu bit će poslan račun. Ukoliko je ne primite u roku od nekoliko dana nakon primitka pošiljke, možete kontaktirati našu službu za korisnike.

Da, ponekad nudimo popuste i promotivne kodove koje možete unijeti na blagajni kako biste uštedjeli na kupnji. Obavijestit ćemo vas o takvim popustima i kodovima putem naše web stranice i putem e-pošte ako ste se prijavili za naš newsletter.

Povrat robe i novca

Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike kako biste započeli postupak povrata.

  1. Ispunite obrazac dostupan klikom ovdje: OBRAZAC ZA POVRAT.
  2. Pošaljite obrazac na info@gotoglow.hr
  3. Pripremite povratni paket u koji priložite proizvode, presliku računa i ispunjen obrazac za povrat.
  4. Proizvod vraćate na adresu skladišta navedenu u obrascu.

Neoštećen proizvod morate vratiti u originalnom pakiranju i s priloženim računom u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Nakon pregleda proizvoda izvršit ćemo povrat novca ili zamijeniti proizvod za drugi proizvod.

Prema zakonu, imate 14 dana od primitka proizvoda da nam ga vratite.

Izvan zakona produžili smo rok za povrat proizvoda na 60 dana od dana kupnje. Osim toga, jamčimo Vaše zadovoljstvo.

Da, dobit ćete povrat novca za vraćeni proizvod. Vrijeme potrebno za obradu zahtjeva ovisi o načinu plaćanja koji ste upotrijebili za kupnju. Obično možete očekivati ​​povrat novca u roku od 10 radnih dana.

Obično morate pokriti troškove povrata proizvoda, ali mogu postojati iznimke koje se mogu razlikovati ovisno o situaciji, lokaciji ili vrsti proizvoda. Obavijestit ćemo vas o svim troškovima prije početka postupka povrata novca. Molimo kontaktirajte nas za dodatna pitanja.

Da, zvuči prilično ludo, istinito je.

Zakonski rok za povrat proizvoda je 14 dana. Za to vrijeme možete vratiti neoštećen i nekorišten proizvod bez navođenja razloga.

Izvanzakonski rok povrata, koji dobrovoljno postavljamo, je 60 dana, jer vjerujemo u naše proizvode. Ako vam proizvod ne odgovara, morate učiniti sljedeće da biste ga vratili:

  • Na bilo koji smislen način morate vizualno pokazati da proizvod ne radi za vas. Predlažemo sljedeće:
    • Prije početka tretmana dostavite fotografiju svoje kose
    • U određeno vrijeme nakon tretmana fotografirajte svoju kosu kako bismo je usporedili s prvom.
  • Potrebno je ispuniti obrazac s pitanjima, gdje također izjavljujete da ste slijedili upute i rukovali proizvodom u dobroj vjeri. Obrascu možete pristupiti klikom ovdje: OBRAZAC ZA REKLAMACIJU.
  • To nam pošljite na email info@gotoglow.com

Za ovako označene proizvode dopuštamo rok od 60 dana. Zahtjev za povrat novca za već korišteni proizvod za nas je financijski gubitak, ali ga prihvaćamo samo ako iskreno niste imali rezultata. Stoga, prije nego što zatražite povrat novca, razmislite radi li proizvod stvarno ne radi ili je uzrok možda negdje drugdje.

Saznajte više klikom ovdje.

Općenito

Našu službu za korisnike možete kontaktirati na broj telefona +385 95 853 1877. Osim toga, možete koristiti i mail info@gotoglow.hr ili kontakt obrazac na web stranici klikom ovdje.

Radno vrijeme možete pronaći na našoj web stranici. Obično smo dostupni radnim danom od 10:00 do 18:00, ali radno vrijeme može varirati ovisno o lokaciji i praznicima.

Nakon što izvršite narudžbu, poslat ćemo vam potvrdni e-mail na vašu e-mail adresu. U ovoj poruci također ćete pronaći informacije o dostavi i načinu praćenja vaše narudžbe.

Zaštita vaših osobnih podataka naš je prioritet. Koristimo sigurne metode komunikacije i pohrane podataka kako bismo spriječili neovlašteni pristup vašim podacima. Detaljne informacije o našoj politici privatnosti možete pronaći na našoj web stranici.

Ne, naša trgovina je samo online trgovina, ali osiguravamo visokokvalitetne fotografije i opise proizvoda kako bi naši kupci mogli donijeti najbolju odluku prilikom kupnje. Također vam omogućujemo povrat proizvoda ukoliko njime ne budete zadovoljni. Tako da možete bezbrižno kupovati kod nas.